fredag 4 april 2008

Packat & Klart

Så, då var det dags för avresa igen.!

Allting är nu åter igen nedpackat i väskor och återigen står jag där så förundrad över hur mkt grejjer jag alltid ska ha med mig. Det blir en himmla massa "utifall att saker" av nån anledning...

Hursom. Musiken är laddad, grejjorna är med och förhoppningsvis får jag med mig en god form också!

Tävlingen går av stapeln straxt söder om Dublin på söndag kl halv 2 lokal tid och är en E2'a. Motståndet lär bli så att det räcker och blir över och vädret lär bli typiskt Irländskt = Regn och Kallt. men det är man ju å andra sidan van vid som Svensk...

Resultat kommer publiceras på: http://www.kcapitalcup.com/

Återkommer med Rapport!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det kommer att gå bra för dig! Och ha det kul framförallt
Lycka till.
Kenneth