söndag 10 augusti 2008

Nordiska Mästerskapen

Rätt taskig uppdatering... men endå! nu ska ja bättra mig:)

Va i Norge å körde för ett tag sen iaf, å snabbt gick de! Slutade 7a i Elit klassen och belönades med mina första UCI poäng, 6 styckna blev de:)

Hursom, de va en bana som passade
mig som handsken, ett väder som kanske va ännu bättre å ett motstånd som... ja de kanske inte va de bästa, men hårt nog för att de skulle göra riktigt ont i benen!


Dom senaste veckorna har de kännts som att formen är på väg tillbaka, vilket är oerhört skönt. Jag har kört en Mtb-Sthlm tävling och presterade bra där, kom 2a efter Emil Lindgren:)

Nu på onsdag väntar Mtb-sthlm igen, denna gång i högdalstoppen, en bana som kanske passar mig ännu bättre än den sist.

Här följer lite bilder från Norge!

/Micke

2 kommentarer:

Anonym sa...

bättre sent än aldrig ;)

kul!

hårdkörning i södertälje?

Micke Häggqvist sa...

alltid bättre sent än aldrig:)
riktigt kul, ja ska visa mer bilder, de kommer nu!

nej nej, lugnt å fint. tävling till helgen, lika bra å spara på krafterna!