fredag 15 augusti 2008

Mtb-Sthlm, Högdalen

Fredrikshov's deltävling på Högdalstoppen var så vanligt en tuff utmaning! Och inte blev de bättre av att jag på sedvanligt maner öppnar i full gas... Men men, man måste ju våga förlora för att någon gång kunna vinna! idag vann jag dock inte... men en hedersfull 3e platts blev det iaf, slagen av super-fredrik å Micke S.

Hursom, efter 1 varv fick jag slå av på tempot och släppa ikapp H30 gubbarna. De visade sig vara ett klokt beslut för efter ett halvvarvs vila bakom dom så hade jag kommit igång bra och de fanns åter kraft att köra med.
Lyckades sakta men säkert köra ifrån hela gruppen vilket kändes oerhört skönt.
Att jag inte lyckades hänga på salomonson längre av vad jag gjorde var däremot inget vidare formbesked... men vafan, de e ju imårn de e tävling, inte i söndags:) Hoppas på fina ben imorgon och på söndag.

Återkommer då!





Inga kommentarer: