fredag 14 mars 2008

Däck-Test

Idag var ja ute på en testrunda med mina nya vredestein däck!
först ut fick en liten kombination av Bull Lock, som jag satte i fram, och tiger claw, som jag satte i back, vara.

Denna kombination skulle visa sig riktigt bra! föret var väldigt blött och regnigt vilket passade mitt framdäcksval. och där marken var lite mer packad var backdäcket perfekt!

Körde en liten runda kring http://www.flottsbro.se/ och sedan vidare mot och till Lida. Passet slutade straxt över 2 timmar och jag gav slutligen däcken ett mycket gott betyg!



Näst ut för test blir vredestein slicksen. dom ska få åka en 5h runda på söndag tänkte jag!
Sedan väntar jag bara in Black Panter däcken, som jag för övrigt tror kommer bli mitt förstahands val till dom flästa tävlingar iår!


Inga kommentarer: