tisdag 3 juni 2008

Studenten!

Mycket har hänt sedan förra helgen!
I fredags var nämligen studenten kommen. En utav mina bästa dagar i livet, även fast jag inte trodde det innan. Allt ifrån champagnie-frukost till att åka flak och gå på mottagningen var riktigt lyckat och roligt! nästan så ja skulle vilja göra om de..;) men de blir inget av, för nu går livet vidare mot nya äventyr och öden.

Mitt första öde blev såklart en förkylning. ingenting jag blev speciellt förvånad över då sömnbristen under dom senaste dagarna har varit påtaglig och det faktum att jag inte riktigt levt enligt skolboken så räknade jag nästan med de. Det endå trissta e att Lida Loop går av stapeln i helgen. En av mina absoluta favorittävlingar och tilllika hemma tävling! iaf nästan... hoppas iaf kunna starta om jag är tillräckligt frisk men några resultat förväntar jag mig inte utan denna gång blir det bara att njuta av sveriges roligast marathon bana!

Jag har fått en laptop också! En HP Pavillion dv6740EO, vilket gör att ja nu kommer kunna rapportera bättre och snabbare från tävlingar:) + att jag har nått å roa mig med när man ligger å har tråkigt...!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis Grattis och välkommen ut i ovissheten

Micke Häggqvist sa...

tack, tysken, tack!