söndag 11 maj 2008

Högaliden Race - Hjo

Lördagens tävling i Hjo var en trevlig tillställning!
Från 4e och sista startled lyckades jag avvancera upp till en 3e platts i elit klassen och 4e i Maxi. Ett resultat jag är mycket nöjd med!

Känndes skönt att kroppen var tillbaka i de slag den ska vara. Tekniken och fysiken lirade bra ihop och jag hade igentligen inte mkt alls att klaga på.

Vädret var även de riktigt bra och i kombination med en riktigt kul banan så trivdes jag bra!

På hemvägen kom däremot en ond hals smygande på mig och idag har den satt sig ordenkligt vilket nog gör att jag tvingas vila några dagar... Synd när vädret e så bra, men det är sånt som händer!

Nästa stor-tävling upp är Bolränge tour, om 2 veckor.

1 kommentar:

Anonym sa...

inväntar nya rapporter om träning eller vad som hällst annars!