söndag 5 april 2009

SvartRace - Ryssviken

Årets andra SvartRace e då avklarat!

resultatet va väl kanske ingen höjdare.. eller igentligen vet jag inte! fick en åktid på 1.02 och enligt rykten hade Alex Kangas 56sec vilket 6 seckunder snabbare..

I vanlig ordning så hade jag rätt risigt flyt med träningen. åkte på 2x dubbelpunka. alltså 4 slang! Resultatet av de blev att mitt första tävlingsåk blev mitt första hela åk från start till mål. Fick iag ihop 2 åk utan punka men dom va tyvär långt ifrån felfria... Men man får va nöjd för de lilla, tog ju mig ner lixom!

Slänger upp lite halvtaskiga bilder..(Farsan håller på å skolar sig i sin nya kamera, där av kvaliteten.)

2 kommentarer:

Johanna sa...

Oj en uppdatering. :)

carro sa...

du bör uppdatera minst en gång per dag. lycka till med sjuksyster i kväll!