tisdag 12 februari 2008

Pressträff med laget


Så var min första pressträff/konferans avklarad!
det var en schans för oss i team ghost sweden att visa upp oss i media för övriga cykelsverige och även övrig media.
Och ja, de va lite nervöst innan. först undrade man om det över huvud taget skulle komma någon(man vet ju hur stort intresset för cykel är i media i sverige..) Sedan när det väl visade sig dyka upp folk så vart man nervös för hur man skulle bete sig..!
men det är väl ganska naturligt första gången antar ja. tyckte iaf att jag skötta mig ganska bra endå:)

Så håll utkik i cykeltidningar och på webbsidorna och se om det står något! kolla även stockholm city på torsdag(för dom som har tillgång till den).

Annars då? jo, träningen går bra, väldigt bra faktiskt. på lördag gör jag eventuellt tävlingspremiär i form av motionsloppet snödrevet uppe i Norberg som för övrigt kommer att arrangera XC-Sm i år.
Både på gott och ont så har jag nu också börjat köra mer å mer i skogen:) det goda är att man får bättre teknik och har väldigt kul på passen. det onda är att de e ganska trisst när det inte är snö ute...:( snö för mycket roligt med sig, + att det ser mycket finare ut!

Och om 2 veckor åker jag till Gran Canaria med Kongas å Per. ska bli huur skönt som hellst, å kul:) Gör även den riktiga tävlingsperiären där i form av ett långlopp. kolla in deras hemsida, det bjuds en rejäääl höjdkurva:P

http://nyx.at/canary/show_page.php?pid=269

Allt för nu!
Kör hårt,
/Micke

Inga kommentarer: